Nové kolekce
Nové zážitky
Věrnostní klub
Získejte výhody a staňte se členy
#RockPoint komunity

Přehled nákupů a objednávek
Slevy na naše služby až 30%
Na vrácení zboží máte až 14 dní
Pozvánky na akce a zážitky
Vážení zákazníci, velice si vážíme toho, že nakupujete právě u nás. Za vaši důvěru a věrnost bychom vám rádi poskytli výhodnější podmínky k nákupu a mnoho dalších výhod, které jsme pro vás připravili v rámci našeho věrnostního klubu. Zaregistrujte se a čerpejte své výhody okamžitě!
7% sleva
okamžitá sleva při registraci
ze základní prodejní ceny
12% sleva
při nákupech nad 10 000 Kč
(rozhodné období 1 rok)
15% sleva
při nákupech nad 25 000 Kč
(rozhodné období 1 rok)
Registrace na prodejně
Vstoupit do věrnostního klubu můžete na prodejnách Rock Point a v partnerských obchodech Hannah a KEEN. Na každé prodejně se můžete registrovat přímo u pokladny a odnést si svojí zákaznickou kartu. Slevy můžete čerpat okamžitě po zaregistrování.
Registrace online
V případě on-line registrace není kartička automaticky zasílána. Pokud o kartičku stojíte, můžete si ji vyzvednout na jakékoliv značkové prodejně Rock Point, Hannah nebo KEEN s informací, že jste se online zaregistrovali.
Všechny výhody zákaznického klubu Zóna
Potřebujete poradit? Napište nám, nebo vyzkoušejte nejčastější dotazy
Registrace pomocí emailu
Časté dotazy
Jsem registrovaný on-line, mohu využívat Zóna výhod k nákupu v kamenných prodejnách?
Ano, stačí svou on-line registraci nahlásit na prodejně. Při on-line registraci kartičku ZÓNA nezasíláme a při nákupech není podmínkou ji fyzicky vlastnit, ale pokud budete mít zájem, můžete si kartičku na jakékoliv naší kamenné prodejně Rock Point nebo partnerské prodejně Hannah či KEEN Concept Store vyzvednout. Stačí své členství prokázat jménem a jedním dokladem totožnosti.
Mám možnost výměny zboží?
Vyměnit zboží můžete na jakékoliv naší prodejně Rock Point, Hannah nebo KEEN Concept Store, a to za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě. Přes e-shop výměnu zboží zatím neumíme, pokud tedy nechcete využít vrácení přes naše prodejny, je potřeba zboží vrátit a následně vytvořit novou objednávku.
Pokud byste se rozhodli pro variantu výměny zboží na prodejně, prosím, doneste zboží na prodejnu v původním obalu se všemi potřebnými dokumenty. Na prodejně Vám vystaví doklad o převzetí zboží. V případě vrácení zboží na prodejně nelze částku za zboží vyplatit v hotovosti na pokladně prodejny, ale bude Vám zaslána na účet, případně složenkou. Peníze Vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží dle zákonné lhůty. Více informací o vrácení zboží >>
Je možné si zboží na prodejně rezervovat?
Ano, přes e-shop si zarezervujete zboží, které je aktuálně skladem na Vámi vybrané prodejně, po obdržení potvrzení je doba rezervace 48 hod, po vyzkoušení možnost zakoupení (platba na místě v hotovosti či kartou) nebo zanechání nevyhovujícího zboží na prodejně. Více informací o rezervaci >>
Je možné objednané zboží vyzvednout na prodejně?
Objednávku je možné vyzvednout přímo na kamenných prodejnách Rock Point, partnerských prodejnách Hannah a KEEN Concept Store. Při vyplňování dodacích údajů v objednávkovém procesu je nutné zvolit způsob dopravy "osobní odběr" a vybrat konkrétní prodejnu. Více se dočtete zde >>